اخبار ویژه
خانه / جلسات و دیدارها / امام جمعه حسن آباد: ماهواره عامل اصلی تضعیف بنیان خانواده ونسل جوان است

امام جمعه حسن آباد: ماهواره عامل اصلی تضعیف بنیان خانواده ونسل جوان است

شهرری- ایرنا – امام جمعه حسن آباد فشافویه گفت: هم اکنون ماهواره به عنوان ابزاری در دست دشمنان برای تضعیف بنیان خانواده و عامل اصلی تخریب نسل جوان است.

امام جمعه حسن آباد: ماهواره عامل اصلی تضعیف بنیان خانواده ونسل جوان است

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه فشافویه، حجت الاسلام ‘حسین استیری’ درکارگاه آموزشی تقویت آموزه های دینی مذهبی با موضوع اخلاق درخانواده اظهار داشت: امروز شیوه ضربه زدن به فرهنگ و هویت ملی یک کشور تغییر یافته و دشمنان سعی دارند از طریق جنگ نرم نسبت به فروپاشی بنیان خانواده و تخریب عقاید و افکار جوانان ، بر نسل آینده ساز کشور چیره شوند.

وی افزود: شبکه های ماهواره ای با حضور در خانه ایرانیان به خصوصی ترین حوزه های زندگی آنان دسترسی پیدا کرده و با نمایش مناسبات و روابط ناسازگار با زندگی ایرانی ، الگوهای مختلف زندگی خانوادگی را معرفی می کنند.

استیری با تصریح بر اینکه پایه های بنیادین اجتماع، خانواده است و پایه های هر جامعه، ریشه در ارزشها و نظام عقیدتی آن دارد، تاکید کرد: برای تضعیف هر جامعه، کافی است تا فرهنگ آن را تخریب کرد.

وی تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای درخانه ایرانیان به خصوصی ترین حوزه های زندگی آنان راه یافته و با نمایش مناسبات و روابط ناسازگار با زندگی ایرانی، الگوهای مختلف زندگی خانوادگی را معرفی می کنند و این در حالی است که محتویات چنین روابط و ارتباطاتی بر اساس واقعیاتی زندگی ایرانی بنا شده و با عناصر دینی و آیین اسلامی فاصله دارد.

بنابراین گزارش، در این مراسم ۵۰ نفراز زنان سرپرست خانوار واحد اکرام و محسنین کهریزک و حسن آباد دردفترامام جمعه حسن آباد حضور داشتند.

۱۱۹۴/ ۱۴۱۷/۱۷۲۴

به نقل از ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --