اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / بخشدارفشافویه معرفی شد

بخشدارفشافویه معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، امام‌جمعه ، شهردار، دهیاران و مسوولان بخش فشافویه، محمدصالح ضیایی به عنوان بخشدار فشافویه معرفی و از خدمات احمد صابری قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه حسن آباد،دراین مراسم ابتداحجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری، امام جمعه حسن‌آباد ضمن تشکراززحمات وخدمات آقای صابری بخشدارسابق به آقای ضیایی خیرمقدم وتبریک گفتند وبا بیان روایتی ازامام کاظم علیه السلام به این نکته اشاره کردند که دین انسان باید اصیل وریشه دارباشد وهمیشه خودش رادربرابرخداوندمقصربداند
اصل روایت:{أَکْثِرْ مِنْ أَنْ تَقُولَ اَللَّهُمَّ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْمُعَارِینَ وَ لاَ تُخْرِجْنِی مِنَ اَلتَّقْصِیرِ قَالَ قُلْتُ أَمَّا اَلْمُعَارِینَ فَقَدْ عَرَفْتُ فَمَا مَعْنَى لاَ تُخْرِجْنِی مِنَ اَلتَّقْصِیرِ قَالَ کُلُّ عَمَلٍ تَعْمَلُهُ تُرِیدُ بِهِ وَجْهَ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَکُنْ فِیهِ مُقَصِّراً عِنْدَ نَفْسِکَ فَإِنَّ اَلنَّاسَ کُلَّهُمْ فِی أَعْمَالِهِمْ فِی مَا بَیْنَهُمْ وَ بَیْنَ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ مُقَصِّرُونَ‏}
ترجمه:از فضل بن یونس، که ابى الحسن (ع) به من فرمود: بگو: «بار خدایا! مرا از عاریتى گیران ایمان و از تقصیر در انجام وظیفه بر مى‏آورد» گوید: گفتم: عاریت گیران ایمان را فهمیدم، معنى اینکه مرا از تقصیر بر مى‏آورد چیست؟ فرمود: هر کارى براى خدا عز و جل بکنى باز هم خود را مقصر دان، زیرا همه مردم در انجام وظیفه خداپرستى میان خود و خدا عز و جل مقصّرند.
توجه دارید باید درهمه چیزمن جمله اطاعت ،عبادت،اعتقادات،قبول مسؤلیت و…باید ریشه ای واعتقادی عمل کرد والا اگرسطحی چیزی را پذیرفتیم بایک نسیم کوچک هم ازبین خواهد رفت.
ایشان درادامه درباره رسیدگی به کار مردم بر خلوص نیت در کارها تاکید کرد و خواستار توجه مدیران کشور به معضلات بخش فشافویه با توجه به افزایش نرخ جمعیت در این بخش شد.
امام جمعه ورییس فرهنگ عمومی بخش حسن آباد یادآورشدند:باوجودشهرک صنعتی بزرگ وعظیمی درجوارشهرما متأسفانه گاهی افراددراین منطقه به دنبال کارهستندوجویای کار!!باوجودیک چنین شهرکی متأسفانه بخش ما به عنوان مناطق محروم استان به شمارمیآید هم چنین وجودفرودگاه بین المللی امام خمینی (رض)دربخش ماهم کوچکترین نفعی برای منطقه متصورنیست!! وجودزندان استان تهران دراین منطقه که یکی ازمهمترین زندانهای کشوربه شمارمیآیدمعضلات ومشکلات وآسیبهایی رابرای منطقه دارد که نیازبه توجه بیشترمسؤلین استانی به این بخش است
درادامه ” هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در این آیین اظهار داشت: به‌دلیل اهمیت جغرافیایی و استراتژیک بخش فشافویه دنبال گزینه‌ای برای این مسئولیت بودیم که بتواند مسیر توسعه را به سرعت و به‌نحو شایسته‌ای دنبال کند.
هدایت‌اله جمالی‌پور گفت: مطمئن بودیم فعالیت‌های این بخش به‌دلیل وجود نیروی توانمند در رأس سرپرستی بخشداری در حال انجام است.
وی ضیایی را فردی باتجربه، توانمند و دارای تحصیلات مرتبط با حوزه شهری و توسعه عنوان کرد و اظهار داشت: بخش فشافویه به‌دلیل واقع شدن فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی(ه) و شهرک‌صنعتی شمس‌آباد یک مرکز فرماندهی اقتصادی است و فردی که در رأس مسولیت اجرایی این بخش قرار می‌گیرد باید بتواند این مرکز را هدایت کند.
وی گفت: انسان ها باید بتواند در حین خدمت به وظیفه خود عمل نمایند و خیر و برکتی برای جامعه داشته باشند؛ زیرا اگر به مسئولیت خود عمل نکنیم شرمنده مردم و جامعه خواهیم شد.
معاون استاندار تهران در ادامه گفت: بخش فشافویه به دلیل همجوار بودن با فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و شهرک صنعتی شمس آباد به مانند یک دژ اقتصادی است و مطئنا فردی هم که مسئولیت حاکمیتی این بخش را برعهده می گیرد، باید بتواند از تمام ظرفیت‌ها، فضا و امکانات برای تبیبن اهداف انقلاب در توسعه و آبادانی منطقه استفاده کند.
معاون استاندار تهران از فشافویه به عنوان نقطه عطف تاریخ اقتصادی کشور یاد کرد و گفت: دوران پسابرجام از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید برای رونق اقتصاد و توسعه کشور تلاش کنند.
وی در پایان اظهار داشت: محمد صالح ضیایی فردی باتجربه و توانمند در حوزه مدیریت شهری است و با توجه به تحصیلات مرتبط با این حوزه و تجربه بالای مدیریتی ایشان، امیدواریم بتوانند اقدامات موثری را همراه با همدلی و وفاق با مردم و مسئولین بخش به انجام برسانند.

در بخش بعدی این مراسم، احمد صابری بخشدار سابق فشافویه به تشریح مهم ترین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در مدت زمان مسئولیت خود در فشافویه پرداخت و از عموم مردم، مدیران و مسئولین منطقه که همکاری لازم را با بخشداری در راستای توسعه منطقه داشتند، تقدیر و تشکر نمود.
محمد صالح ضیایی بخشدار جدید فشافویه هم طی سخنرانی کوتاهی با دعوت از همه مردم و مسئولین برای همکاری گسترده با بخشداری فشافویه، گفت: امیدواریم با کمک تمامی نیروها و استفاده از ظرفیت های موجود در بخش، بتوانیم اهداف و برنامه ریزی های خود را محقق نمائیم.

to-5 to-6 to-8 to-9 to-10 to-11 to-13 to-16 to-18
(پایان)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --