اخبار ویژه
خانه / اسلایدر صفحه اول / حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه حسن آبادفشافویه:مردم نتیجه آمارهاى اقتصادى رادر زندگى بایدلمس کنند.

حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه حسن آبادفشافویه:مردم نتیجه آمارهاى اقتصادى رادر زندگى بایدلمس کنند.

نمازجمعه این هفته دهم آذرماه ۹۶ با حضور اقشارمختلف مردم به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالعلی استیری “امام جمعه محترم حسن آباد”درمصلی امام خمینی این شهر برگزارشد.

عناویــــــن خطبــــــــه اول:

۱- در عالم هستی حقیقتاً شخصیتی به عظمت پیامبر(ص) خلق نشده است.

۲- وجود مبارک رسول اکرم در اسلام موجب دلگرمی همه انسانها است.

۳-سه نمونه ازرفتارهای الگویی رسول خدا(امانت داری،وفای به عهدوتکریم فرزندان)

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

عناویــــــن خطبـــــــه دوم:

۱-پیامبر(ص)بانفى تعصبات نژادى وبااستفاده ازظرفیت موجود جامعه و نقش مؤثرکعبه وحدت رادرجامعه حاکم کردند

۲- یکی از مهم‌ترین اوصاف شهید مدرس شجاعت و شهامت کم‌نظیرش بود.

۳- امروزکسانی که ازبیداری دانشجویی ضربه خورده‌اندبه وسیله ماهواره‌ واینترنت به جنگ ماآمده‌اند

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

مشــــــروح خطبـــــــــه اول:

أعوذ باللـــــــــه من الشیطان الرجیــــــــــم                               بســـــــــم اللـــه الــــرحمـــــن الرحیـــــــــم

photo_2017-12-01_15-08-25

عبدالله اوصیکم ونفسی به تقوی الله إِنَّ اللّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَواْ وَّالَّذِینَ هُم مُّحْسِنُونَ» (نحل/۱۲۸) درآستانه ولادت با سعادت اول شخصیت عالم حبیب خدا پیامبر عظیم الشان و فرزند بزرگوارشان امام صادق علیه السلام قرارگرفتیم به محضرشمانمازگزاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم ان شاء الله که همه ما مشمول عنایت و نظر ویژه‌‌ی پیغمبر و امام صادق علیهم السلام قرار بگیریم و در این اعیاد قدمی در محضر این بزرگواران پیش بگذاریم و عرض ادبی داشته باشیم که آن‌ها هم بیشتر به ما عنایت بکنند.

سراسر زندگی رسول اکرم صلی الله علیه و آله رأفت و مهربانی بود؛ چه در رفتارش با مردم و چه در رهنمودهایی که به امت خویش داشت.

در عالم هستی حقیقتاً شخصیتی به عظمت پیامبر(ص) خلق نشده و این رتبه اول بودن پیغمبر رتبه مهمی است. یعنی سرور همه انبیاء و اوصیاء و همه خوب‌های عالم پیامبر(ص) است.

لَقَد کانَ لَکُم فی رَسولِ اللَّهِ أُسوَهٌ حَسَنَهٌ لِمَن کانَ یَرجُو اللَّهَ وَالیَومَ الآخِرَ وَذَکَرَ اللَّهَ کَثیرًا﴿سوره مبارکه احزاب/آیه ۲۱﴾
مسلّماً برای شما در زندگی رسول خدا سرمشق نیکویی بود، برای آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد می‌کنند.

 نگاه ما به الگو بودن اخلاق و رفتار پیامبر(ص.باید همواره در رأس زندگی قرار گیرد در این راستا لازم است زندگی خویش را با اصولی که ایشان آنها را در زندگی و در اجتماع رعایت می کرد تطبیق داده و بیشتر در زمینه شناسایی زندگی پیامبر گرامی اسلام مطالعه کنیم.

 وجود مبارک رسول اکرم در اسلام موجب دلگرمی همه انسانها است خود پیغمبر اسوه است؛ رفتار او، کردار او، اخلاق او، از این رو خصوصیات اخلاقی ایشان بهترین منبع استفاده اخلاقی و اجتماعی برای هر شخصی است، اگر بتوانیم به این خصلت آن طور که مد نظر پیامبر است دست یابیم، می توانیم در همه حال از بهترین زندگی برخوردار باشیم .

در چگونگی اخلاق اجتماعی رسول گرامی اسلام، محورهای متعددی در گفتار و رفتار پیامبر اکرم (ص) وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می‏‌کنم. شایسته است از اخلاق اجتماعی آن حضرت پیروی نموده، و آن پیامبر رحمت وصاحب خلق عظیم را «اسوه» خود قرار دهیم.

photo_2017-12-01_15-08-41

۱-امانت داری:

همه ادیان مقدس الهی، خصوصاً اسلام در تقویت این صفت توصیه‌های فراوان کرده‌اند. قرآن مجید می‌فرماید: « اِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی أَهْلِها؛ (نساء / آیه ۵۸) همانا خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به اهل آن بدهید..»

این مهم در سیره زندگی رسول خدا (ص) قبل از بعثت و بعد آن مشهود بود به گونه‌ای که ایشان، قبل و بعد از بعثت به «محمّد امین» معروف بود و مردم اشیای گران بهای خود را نزد آن حضرت به امانت می‌سپردند. حتی در شب هجرت (لیله المبیت) که رسول خدا (ص) مخفیانه از مکه خارج شد، امانت‌های مردم را که اغلب از کفار بودند، نزد «امّ ایمن» نهاد و به امیرمؤمنان علیه السلام فرمود که در موقع مناسب به صاحبانش برگرداند.

امیر مؤمنان علیه السلام فرمود: سوگند می‌خورم که لحظه‌ای قبل از وفات پیامبر(ص)، سه بار از او شنیدم که فرمود: « یا اباالحسن اد الامانه الی البر و الفاجر فیما قل و جل حتی فی الخیط و المخیط؛ ای علی! امانت را به نیکوکار و بد کار پس بده، کم باشد یا زیاد، حتّی نخ و سوزن..» ) بحار الأنوار، ج۷۴، ص۲۷۴)

توجه به این روایات و امثال آن که در کلمات معصومین به وفور دیده می‌شود،‌ حاکی از اهمیت بسیار زیاد امانت داری است که قوام و بقای روابط اجتماعی بر پایه اعتماد عمومی از جمله آثار آن است.

۲-وفای به عهد

در اسلام وفای به عهد و پیمان یکی از نشانه‌های دینداری و علامت ایمان، شناخته شده است وفای به عهد به اندازه‌ای اهمیت دارد که قرآن کریم یکی از ویژگی‌های نماز گزاران را وفای به عهد ذکر کرده، بلکه یکی از ویژگی‌های تقوا و صداقت و ایمان راستین را وفای به عهد شمرده است (/ بقره / آیه ۱۷۷) خداوند برای ورود به بهشت شرط هایی گذاشته است، از جمله فرموده: وَ أَوْفُوا بِعَهْدِی أُوفِ بِعَهْدِکُم (بقره/آیه ۴۰) به عهد و پیمانی که با من بسته‌اید وفادار باشید تا من نیز به پیمان خود نسبت به شما وفا کنم

پیامبر(ص) که پیام‌آور وحی و فرمان الهی بود، خود الگو و آینه تمام نمای عمل به دستورات و فرامین خداوند است؛ از این رو ایشان (ص) سخت پایبند، به عهد و پیمان بودند و به آن توصیه و سفارش می‌فرمودند و از بد قولی و پیمان شکنی به شدت منع می‌کردند.

از عمار یاسر روایت شده که می‌گوید: «من گوسفندهای خاندانم را در بیابان می‌چراندم، محمد(ص) نیز گوسفندان مردم مکه را می‌چرانید، به محمد(ص) گفتم: آیا می‌خواهی گوسفندان را به بیابان فخ ببریم که آن را علفزار خوبی یافتم؟ فرمود: آری حاضرم. فردای آن روز گوسفندان خود را به بیابان فخ روانه ساختیم، دیدم محمد(ص)از من پیشی گرفته؛ ولی جلو گوسفندان ایستاده آنها را از چریدن در آن علفزار رد می‌کند. گفتم: چرا آنها را باز می‌داری؟ فرمود: من با تو وعده کردم که گوسفندان را با هم به این چراگاه بیاوریم، از این رو نپسندیدم که قبل از تو گوسفندانم را وارد این علفزار کنم..»

امام صادق(ع) فرمود: «رسول خدا(ص) با مردی قرار گذاشت که در کنار صخره معینی در انتظار او بماند، تا او بر گردد. امام(ع) فرمود: حرارت شدید آفتاب باعث رنج پیامبر(ص) در کنار آن صخره شده بود، یاران پیامبر به او گفتند: چه اتفاقی می‌افتد؛ اگر به سایه بروی؟ پیامبر خدا فرمود: میعادگاه ما در همین نقطه است، من اینجا منتظر خواهم ماند و اگر نیامد، خلف وعده از او سرزده است».. (سنن النبی،(ص)، ص ۱۰۵)

رسول خدا(ص)از همه مردمان در پایبندی به عهد و پیمان و وفاداری جدی‌تر و برتر بود و هرگز خلاف قرار و پیمان و آنچه لازمه وفاداری است، عملی نکرد. امیرالمؤمنین علی(ع) در توصیف آن حضرت(ص) فرمود: « کان اوفی الناس بذمه..»(رسول خدا(ص) از همه مردم نسبت به آنچه (پیمان بسته و) تعهد کرده بود، با وفادارتر بود.

۳-تکریم فرزندان

یکی از سیره‌های پیغمبر خدا این بوده. یکی از سیره‌های حضرت رسول این بود با بچه‌ها غیر از سلام و دست سر کشیدن و نوازش کردن با بچه‌ها بازی می‌کردند حدیث داریم مَن کانَ عِندَهُ صَبِیٌ فَلیَتَصابَ لَه اگر کسی بچه دارد باید خودش هم بچه شود عارمان نشود بگوییم من سنم بالاست چهل سالم است پنجاه سالم است یا با نوه هایش کسی بنشیند بازی کند. ما خاطره‌‌ی عجیبی در حالات حضرت امام داریم که یکی از دخترهای امام گاهی می‌آمد محضر امام بچه اش را می‌آورد بچه اش شلوغ کاری می‌کرد یکی دو بار به خاطر مزاحمت نیاورد یک بار حضرت امام به دخترشان فرمودند چرا فرزندت را نمی‌آوری گفت مزاحمت می‌کند شما را اذیت می‌کند ایشان فرمودند من حاضرم ثواب عبادت هایم را بدهم ثواب محبت به بچه و خدمت به بچه را به من بدهی این قدر ارزشمند است چون این محبت کردن بچه را می‌سازد و یک انسان وارسته تربیت می‌کند

photo_2017-12-01_15-08-46

عوض این که ما سرمان در تلفن همراه و کامپیوتر بحث‌های مجازی روزنامه و بحث‌های سیاسی اجتماعی باشد گاهی غافل می‌شویم اصلی ترین کار تربیت انسان وارسته است حدیث داریم بهترین ارثی که پدر مادر از خودشان می‌گذارند تربیت یک فرزند شایسته و صالح است خَیْرُ مَا وَرَّثَ الآبَاءُ الأبْنَاءَ الأدَبَ بهترین ارث ادب است تربیت بکنند یک فرزند با ادب و وارسته و چه باقیات صالحاتی است همیشه دعا می‌کند استغفار که بکند هر کار خیری بکند بدون این که از این فرزند کم شود به حساب پدر مادر ثبت می‌شود

پیامبر عظیم الشان صلی الله علیه و آله و سلم کانه آن روز این زمان را می‌دیده پیغمبر ما یک روز نگاهشان افتاد به اطفال فرمودند وَیلٌ لاَولادِ آخِرِ الزَّمانِ من آبائِهِمْ فرمود وای به حال بچه‌های آخرالزمان از دست پدرهایشان فَقیلَ یا رَسُولَ اللّهِ مِنْ آبائِهِمُ المُشرکین ‌گفتید منظور شما از پدرهای مشرک و کافر است؟ فرمودند نه فَقَالَ لَا مِنْ آبَائِهِمُ الْمُؤْمِنِینَ یعنی پیغمبر می‌فرماید دل من خون است از دست همین پدر مادرهای مسلمان و مومن چرا بچه‌ی یک مسلمان برود داعشی شود چرا بچه‌ی یک مسلمان معتاد آدم کش قاچاق چی شود اراذل و اوباش شود. یک بخش مهم اش کوتاهی در تربیت پدر مادر نسبت به فرزند است. باید وقت می‌گذاشته شیر خوب بدهد لقمه‌ی حلال بدهد نوازش بکند محبت بکند این کارها را نکرده !

پیغمبر خدا فرمود کُلُّ مَوْلودٍ یُولَدُ على الفِطرَهِ یعنی هر مولودی روی فطرت سالم و پاکیزه خلق می‌شود خدا قطعا پاک و پاکیزه خلق می‌کند الا این که پدرمادر  اَبَواهُ یَهُودانه وَیَنصَرانه این پدر مادر هستند او را به غیر اسلام دعوت می‌کنند به دین‌های مختلف دعوت می‌کنند به ناهنجاری‌ها می‌برند یا لقمه‌ی حلال نمی‌دهند این پدر مادر است که آیینه‌ی شفاف و زلال را منحرف می‌کند خدشه دار می‌کند لذا در آن روایت پیغمبر ما گلایه کردند وای از دست پدر‌ها بچه‌ها تقصیری ندارند بچه‌ها خیلی پاک اند بعد گلایه شان را فرمودند که به خاطر این که لَا یعَلِّمُونَهُمْ شَیئاً مِنَ الْفَرَائِضِ وَ إِذَا تَعَلَّمُوا أَوْلَادُهُمْ مَنَعُوهُمْ به خاطر این که اولا خود پدر مادر آداب زندگی و تربیت را یاد نمی‌دهند جایی هم نمی‌برند که یاد بدهند اگر هم گاهی بچه‌هایی ‌بر می‌خورند به یک استاد خوبی معلم و مربی خوبی می‌خواهد چیزهای تربیتی و واجب و اخلاق یاد بدهد مانع می‌شوند

فقط می‌گوید بچه پول در بیاورد خوشگل باشد تن اش سالم باشد خب تن اش سالم باشد اگر دزد باشد به چه درد می‌خورد؟ تن اش سالم باشد رشوه گیر باشد اختلاس بکند مملکت را از هم بپاشد به چه درد می‌خورد؟

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

مشـــــروح خطبـــــه دوم:

بســــــــم الله الرحــــــمن الرحـــــــیم

خودم و همه عزیزان را به تقوای الهی دعوت می کنم

photo_2017-12-01_15-08-50

مناسبتها:

جمعه ۱۰ آذر ۱۲ ربیع‌الاول میلاد مسعود حضرت رسول اکرم(ص) به روایت اهل سنت(۵۳ سال قبل از هجرت) // آغاز هفته وحدت‌

  عید بزرگ هفدهم ربیع سالروز ولادت پیامبررحمت وامام صادق علیهماسلام راکه جلوه‌ی بزرگ خدای عالم تجلی کرده است، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم که خدای مهربان به برکت میلادپربرکت پیغمبر رحمت و پیغمبر مهربانی‌ها پرتویی از شعاع نور و محبت پیغمبر را به همه ما عنایت بفرماید و ما را مشمول شفاعت این رحمه للعالمین قرار بدهد.

پیامبر(ص) با نفى تعصبات ملى و نژادى و با استفاده ازظرفیت موجود جامعه و نقش مؤثر و سازنده‌ى کعبه براى تحقق وحدت اسلامى تلاش نمودند؛ بااعلام حمایت از قشر محروم وستمدیده، آنان را به مر کز واحدى هدایت نمودند و با این طریق پایه‌هاى وحدت امت اسلامى را نهادینه کرد. با تحمل، مدارا وگذشت از مسایل شخصى به‌خاطر مصالح امت، وحدت اسلامى را تحقق بخشید.

 وحدت در سیره امام صادق(ع)

اگر امام صادق(ع) در زمان ما مى‌زیستند، چه دستورى براى ما مسلمانان در رابطه با این‌چنین توطئه‌هاى شومى ارائه مى‌دادند!! البته امام صادق(ع) با علم امامت خود چنین روز دنیاى اسلام را مشاهده مى‌کردند که فرمودند:به عیادت مریض‌هاى اهل تسنن بروید!امانت آن‌ها را ادا کنید!به نفع آنان در دادگاه شهادت دهید!در تشییع جنازه مردگان آن‌ها حضور پیدا کنید!در مساجد آن‌ها نماز بگذارید!تا بگویند که فلانى جعفرى است، بگویند فلانى شیعى است که این‌گونه عمل مى‌کند و این من را خوشنود مى‌سازد!

پس با این توصیف بعد از قرآن و پیامبر اسلام(ص)، امام صادق(ع) را به حقیقت مى‌توان از منادیان وحدت نامید. چراکه براى همدلى بین مسلمانان فرمودند: «من صلى معهم فى الصف الأول کان کمن صلى خلف رسول‌الله»
حال مقایسه‌اى کنیم بین این فرمایشات امام صادق(ع) و فتاواى وهابیت تکفیرى و سلفى که خون مسلمین بى‌گناه را از زن و کودک گرفته تا پیر و جوان در عراق و پاکستان و سوریه،یمن وبحرین مباح مى‌شمرند و کارهاى خود را به قرآن نسبت مى دهند و قرآن‌را به زیباترین شکل به زیور طبع مزین مى‌سازند و خود را به‌عنوان نماینده دنیاى اسلام به جهانیان معرفى مى‌نمایند، کدام یک با قرآن مطابقت دارد!!

امروزهم دشمنان سعی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی رادارند و باید همه ما بر اصول و آرمان های انقلاب با هم اتحاد داشته باشیم و نگذاریم دشمنان این وحدت را به راحتی به هم بزنند.(تکبیرنمازگزاران)

نخستین وظیفه و اصلی ترین وظیفه ای که ما در شرایط کنونی منطقه داریم حفظ وحدت است و مردم باید وحدت خودشان را حفظ کنند و مساله اصلی تر از وحدت مردم آن است که باید همه ما گوش به فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا داشته باشیم.

ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و هماهنگی نیاز داریم و دشمن هم به دنبال صید ماهی خود از این آب گل ‌آلود است. لذا وظیفه مسئولین این است که مسائل را به گونه‌ای مطرح نکنند که باعث جریحه دار شدن احساسات برخی اقشار شود.

جناح های سیاسی کشور هم موقعیت کشور را درک کنندبه حفظ وحدت و انسجام کمک کنند.به فکر مسائل اصلی، کار و اشتغال باشند. چراکه مسائل حاشیه ای مشکلات مردم را حل نخواهد کرد. تلاش مضاعف برای حل مشکلات کشور داشته باشندمردم نتیجه آمارهاى اقتصادى که داده میشودرادر زندگى بایدلمس کنند مردم با گوشت و پوست و استخوان، شرایط سخت معیشتى و تورمى و رکود و بیکارى را مشاهده میکنند گریبان آن‌ها و خانواده‌هایشان را گرفته است واگربرای رفع اینها اقدام مناسب عملی صورت بگیرد هم به مسؤلین امیدوار میشوند هم به نظام وهم دردفاع از ارزشهای با اتحادبیشتری خواهندداشت(تکبیرنمازگزاران) مسأله‌ی وحدت فقط بین شیعه و سنی‌ نیست. بین شیعه‌ها، در خانواده‌ها، در شرکت‌ها، بایدهمدیگر را تحمل کنیم

photo_2017-12-01_15-08-54

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

جمعه ۱۰ آذر ۱۲ ربیع‌الاول شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس (۱۳۱۶ ه ش) // روز مجلس‌

 فقیه مجاهد و عالم پرهیزگار آیت‌الله سیدحسن مدرس یکى از چهره‌هاى درخشان تاریخ تشیع به‌شمار مى‌رود که زندگى و اخلاق و رفتار و نیز جهت‌گیرى‌هاى سیاسى و اجتماعى وى براى مشتاقان حق و حقیقت نمونه خوبى است. حدود هفده سال، از ۱۲۸۹ تا ۱۳۰۷ نماینده مجلس بود، هیچ‌گاه از راه انقلابى خویش پشیمان نشد و در طول این مدت، با جسارت و شجاعت شگفت‌انگیز به مبارزه با استبداد و استعمار پرداخت و سرانجام جان خود را نیز در این‌راه فدا کرد. او موقعیت خود را سراسر در راه اعتلاى اسلام نثار نمود و در جهت نشر حقایق اسلامى و دفاع از معارف تشیع مردانه استوار ماند. همان‌گونه بود که مى‌گفت و همان‌طور گفت که مى‌بود. سرانجام به موجب آن‌که با عزمى راسخ چون کوهى استوار در مقابل ستمگران عصر به مقابله برخاست و سلطه گرى استعمارگران را افشا نمود، جنایتکاران وى را به ربذه خواف تبعید نمودند و در کنج عزلت و غریبى، این عالم عامل و فقیه مجاهد را به شهادت رسانیدند.

یکی از مهم‌ترین اوصاف شهید مدرس شجاعت و شهامت کم‌نظیرش بود. او در طول عمر بابرکت خود- که همواره به مبارزه با ظلم و استبداد داخلی و استعمارخارجی می‌پرداخت- از هیچ قدرت و مقام و منصبی نترسید، دشمنانش بارها به جان و آبروی وی تاخته و سوء قصد کردند، اما او ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نکرد. وی بارها می‌گفت: «‌اگرتمام دول دنیا برخلاف من باشند، به تنهایی مقاومت می‌کنم.

شایسته است که یک نماینده مسلمان در موضع‌گیری‌ها و اظهار نظرهای خود، از هیچ منصب و مقامی جز خداوند هراس نداشته باشد. خود را در مقابل مردمی که او را برگزیده‌اند مسئول دانسته و مطالبات و خواسته‌های آن‌ها را پی‌گیری نماید.

یکی از ویژگی‌های لازم برای یک نماینده داشتن شناخت و آگاهی نسبت به امورات مردم در سطح حوزه انتخابیه از شهر گرفته تا روستاها بلکه در سطح کشور است نماینده باید نسبت به کلیه مسائل جاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی،اجتماعی، نظامی، بهداشتی و خدمات ریز و درشت مردم‌شناختی نسبی داشته باشد تا بتواند دردها، نیازها، مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم را مورد شناسائی قرار داده و برای آن‌ها چاره‌اندیشی و تدبیر نماید،

یک نماینده در جمهوری اسلامی بایستی انقلاب اسلامی و اصول ومبانی آن را قبول داشته باشد و تنها دغدغه‌اش این باشد که همه چیز را به رنگ اسلام در بیاورد و تمامی قوانین و لوایح وطرح‌ها را با خط‌کش اسلام ناب محمدی مورد ارزیابی و سنجش قرارداده و به اصل ولایت مطلقه فقیه ایمان و اعتقادقلبی و التزام عملی داشته باشد و به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت و حاکمیت ولایت مطلقه فقیه ایمان و اعتقادداشته باشد و به آن عشق بورزد.

یعنی در هر حالی و در هر موضوعی به طور مطلق‌، کلام ولایت برایش فصل‌الخطاب بوده با دوستان ولایت و انقلاب اسلامی دوست و همراه باشد و با مخالفان و دشمنان ولایت و انقلاب اسلامی دشمن باشد. در همه مسائل چشم به انگشت اشاره مقام عظمای ولایت داشته باشد.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 

پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۸ ربیع‌الاول روز دانشجو 

شانزدهم آذر، روزی است که سه دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به دخالتهای امریکا و انگلیس در امور ایران و سفر “ریچارد نیکسون” معاون رییس جمهوری امریکا به تهران، همراه دیگر دانشجویان بپاخاستند و سینه خود را آماج گلوله های رژیم پهلوی قرار دادند وبه شهادت رسیدند.

متأسفانه وقت گذشته ان شاءالله دراین رابطه درفرصت مناسب دیگری صحبت خواهم کرد

والســــــــــــــــــــلام علیکــــــــــــــــــم ورحمۀ اللـــــــــــــــــــــــه وبــــــــــــــــــــرکاته

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --