اخبار ویژه
خانه / جلسات و دیدارها / دیدار مسئولین اردوگاه فشافویه با امام جمعه معزز حسن آباد

دیدار مسئولین اردوگاه فشافویه با امام جمعه معزز حسن آباد

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه حسن آبادفشافویه مدیر اردوگاه فشافویه به همراه روحانیون اداره فرهنگی و تربیتی اردوگاه با حضور در دفتر امام جمعه حسن آباد با وی دیدار کردند.

در این بازدید که با محوریت ارائه گزارشی از اهم فعالیت های فرهنگی و تربیتی اردوگاه برگزار گردید شمس زارع مدیر اردوگاه ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت ،هدف از این بازدید را سرآغاز همکاری های مشترک و در راستای ترویج ، اشاعه و گسترش فرهنگ دین دانستند و به تشریح عملکرد فرهنگی و  تربیتی پرداختند .

dscf7005

حجت الاسلام و المسلمین استیری اما جمعه حسن آباد نیز ضمن خوشامد گویی و تشکر از حضور گرم و صمیمی مدیر و مسئولین اداره فرهنگی و روابط عمومی اردوگاه و تبریک به مناسبت آغازماه ربیع و همچنین هفته وحدت : وحدت در این مقطع از زمان  خصوصا در جامعه ای مانند زندان و به طور کل در حیات انسان را لازم و ضروری دانستند و زندانبانی را در مقام مشاغل سخت عنوان کرده و فعالیت های فرهنگی را به نسبت جامعه مشکل تر از هر زمان دیگر قلمداد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین استیری خاطر نشان کردند: دیدگاه های زندانیان بر جامعه روحانیون بسیارحساس و قابل تامل می باشد و این از وظایف روحانیون در ادارت فرهنگی و تربیتی میباشد که نسبت به تغییر نگرش آن تلاش نمایند . وی همچنین یادآور شد ثمره کار در نهایت شیرین است و وظیفه روحانیون ارشاد و توسعه فرهنگ دین و ارزش های آن و قرار دادن مددجویان در مسیر درست با تمام مشکلات موجود در این راه می باشد و می بایست این سختیها را به جان بخرند.

امام جمعه حسن آباد در پایان صحبت های خود گفتند هر فرد باید سه ویژگی داشته باشد : ابتدا از خداوند الگو بگیرد یعنی کتمان السر (امین اسرار) باشد .دوم اینکه از پیامبر اسلام الگو برداری نماید و مدارات الناس(با مردم مدارا کند) باشد . سوم اینکه از ولی خدا الگو برداری نماید و صبور باشد.

در پایان این دیدار شمس زارع مدیر اردوگاه از حجت الاسلام  والمسلمین استیری دعوت به عمل آورد تا در اردوگاه فشافویه پذیرای امام جمعه شهرستان حسن آباد باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --