اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / شهردار جدید باقرشهر معرفی شد

شهردار جدید باقرشهر معرفی شد

به گزارش دفتر امام جمعه باقرشهرمراسم معارفه شهردارجدید باقرشهربرگزارشد

این مراسم که درغیاب شهردار سابق برگزارشد ابتدا آقای حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین وشهردار جدید باقرشهر گفتند: این انتخاب را به فال نیک میگیریم چرا که آقای استاد فرج چندین دوره سکان دار شهرداری باقرشهر بود و با این شهر آشنایی کامل دارند.

سپس حجت السلام و المسلمین حاج آقا استیری امام جمعه باقرشهر در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت ام الائمه حضرت زهرا(س)وبا اشاره به سخنی از امیرالمؤمنین درنهج لبلاغه کلمات قصار شماره ۱۰  گفتند: این جمله ناظر به این معنا هست که پیوند محبت ودوستی را از طریق برخورد خوب ونیک وخدمت کردن به مردم محکم کنید که شمارا ازنزدیکترین افراد خودبدانند که هروقت ازدست رفتید جای شمارا در میان خود خالی ببینند وشمارا یاد کنند وبه خاطر محبتهایی که از شما دیده اند برشما اشک بریزند.که به نمونه بارز آن در همین روزهای گذشته میتوانیم به شهادت وتشییع شهید سردارسلیمانی (رض)اشاره کنیم که تشییع بی نظیری صورت گرفت .

ایشان درپایان سخنان خود یادآورشدند :که جا دارد در غیاب دکتر ناصری پور شهردار سابق از زحماتشان تقدیر و تشکر نماییم و به آقای استاد فرج نیز تبریک می گوییم و امیدواریم در انجام وظایف موفق وپیروز باشند .

امام جمعه محترم باقرشهر از شهردار جدید خواستند نسبت به بهره برداری از پل شهدای باقرشهر،تکمیل مصلی شهر که ۱۲ سال است آغاز شده وهنوز به اتمام نرسیده وهم چنین ورودی شهر از دوطرف شمال وجنوب وترافیک سه راه خیرآباد تلاش کرده وموانع را ازسر راه مرتفع نمایند.

آقای صحرایی مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران در مراسم معارفه شهردار باقرشهر با تاکید به صداقت و درستکاری در همه امور شهری، اظهار داشت : مدیریت شهری بایستی درستکاری و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار دهند و جز راست به مردم هیچ نگویند و مردم مداری را همیشه رعایت کنند و با روی خوش پذیرای مشکلات و خواسته های شهروندان باشند و با تعامل بین شورا و شهرداری گره از کار مردم باز کنند .

آقای سعید استاد فرج شهردار جدید باقرشهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: خداراشاکرم که بار دیگر فرصت خدمت رسانی به بنده اعطا نموده ، چرا که من در روزهای نوجوانی خود را در این شهر گذرانده ام و تاریکی و محرومیت این شهر را دیده ام و اکنون بسیار خوشحالم که باقرشهر چهره درخشان و کالبدی آبرومند دارد.

درپایان هم فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران دکترحسین توکلی سلامت کاری را مهمترین اولویت مدیریت شهری شهرستان ری خواند و یادآور شد : اخلاق مداری اصل مهمی است و سلامت کاری مهمترین اولویت در شهرستان ری است در همین راستا در آمد پایدار در شهرداری ها باید ارتقا پیدا کند و برای آینده شهر باید از سرمایه گذار استفاده کنیم و از این امر حمایت کنیم .

{تصاویر}

IMG_20200129_155423_067 IMG_20200129_155353_711 - Copy photo_۲۰۲۰-۰۱-۲۸_۱۳-۴۲-۳۳ - Copy (3) photo_۲۰۲۰-۰۱-۲۸_۱۳-۴۲-۳۳ - Copy (2) photo_۲۰۲۰-۰۱-۲۸_۱۳-۴۲-۳۳ - Copy

{پایان}

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --