اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / پیام حضرت حجه الاسلام والمسلمین استیری جهت حضوردرراهپیمایی روزقدس

پیام حضرت حجه الاسلام والمسلمین استیری جهت حضوردرراهپیمایی روزقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

((وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مِنْ قَبْلِکَ رُسُلًا إِلَی قَوْمِهِمْ فَجَاءُوهُمْ بِالْبَیِّنَاتِ فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ))
نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره)، مبتنی بر رفع ظلم و مبارزه با ظالم شکل گرفت و در بعد جهانی یکی از محورهای اصلی اش آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی بود.

imgres

روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می‌رسد که جهان اسلام دستخوش تحولات جدی است. اوضاع منطقه و شرایط کشورهای آن در حالی است که شاید باعث غفلت برخی از مسأله اصلی و ضروری جهان اسلام یعنی مسأله قدس شریف و دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی شود. سوریه، عراق، یمن، لبنان، بحرین، حجاز و دیگر مناطق جهان اسلام درگیر چنان معضلات و مشکلاتی هستند که گاه افراد را از علت‌العلل همه این مشکلات و همه این معضلات یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی غافل می‌کند. از این‌رو امسال روز قدس از اهمیت زاید‌الوصفی برخوردار است و باید در شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جدیت بیشتری به خرج داد.

روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می‌رسد که کشورهای اسلامی هر یک دچار معضلات و مشکلات فراوانی است. حاکمان سعودی حجاز در جنایت و کشتار از مغولان پیشی گرفته‌اند و در کشتارمردم یمن و جنایت بر مردم بحرین، آن می‌کنند که زبان از وصف آن قاصر است. کودک‌کشی و حمله به بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی فقط بخش کوچکی از جنایات آل صهیون حاکم در حجاز است که علیه مسلمانان منطقه به‌کار گرفته‌اند.

images

امااین فقط یمن نیست که دستخوش جنایت عاملان استکبار است، در سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان نیز ماجرا به‌نوعی دیگر از همین قرار است. امسال در آستانه روز قدس شاهد آن هستیم که جهان اسلام دستخوش تحولاتی جدی است. آنچه در شام و عراق می‌گذرد و جنایاتی که داعش مورد حمایت صهیونیست‌ها انجام می‌دهد، بسیاری از توجهات را به خود جلب کرده است. سوریه، عراق، لبنان، بحرین، حجاز و دیگر مناطق جهان اسلام درگیر چنان معضلات و مشکلاتی هستند که گاه افراد را از علت‌العلل همه این مشکلات و همه این معضلات یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی غافل می‌کند.

چنان‌که ذکر شد، اوضاع منطقه و شرایط کشورهای آن در حالی است که شاید باعث غفلت برخی از مسأله اصلی و ضروری جهان اسلام یعنی مسأله قدس شریف و دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی شود. باید توجه داشت که علت‌العلل همه مشکلات جهان اسلام و همه جنایاتی که آل سعود در حجاز و یمن می‌کنند و جرایمی که آل خلیفه در بحرین مرتکب می‌شوند، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است. اگر صهیونیست‌ها در این منطقه با شکست مواجه شوند و دوران زورگویی آمریکا و اعوانش به پایان برسد، جنایتکاران بی‌ارزشی مانند آل خلیفه و آل سعود نمی‌توانند بر مناطق اسلامی حکومت کنند و خائنانی مانند حکام ترکیه نمی‌توانند مردم مسلمان ترکیه را بفریبند و به اسم اسلام‌گرایی در جهت اهداف صهیونیستها در این منطقه عمل نمایند.

لذا روز قدس امسال از اهمیت زاید الوصفی برخوردار است و باید در شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جدیت بیشتری به خرج داد چراکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب: مسأله‌ی فلسطین، مهم‌ترین مسأله‌ی دنیای اسلام است. هیچ مسأله‌ی بین‌المللی‌ای در دنیای اسلام از این بالاتر نیست.

اینجانب ازمردم آگاه وبصیرمنطقه فشافویه تقاضامیکنم در “نمایش بی نظیر اقتدار و آگاهی در راهپیمایی روز قدس” مشارکت نموده وهمرا ه وهمگام باملت مؤمن وغیورایران اسلامی ،به عنوان پیشگامان نهضت صهیونیسم ستیزی، مدافع قدس شریف بوده و با همه وجود از آرمان های بلند امام خمینی (ره) و خلف صالحشان حمایت نمایند. اللَهُمَّ اجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا»

(پایان)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --