اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / گزارش تصویری نمازجمعه دهم اردیبهشت ۹۵

گزارش تصویری نمازجمعه دهم اردیبهشت ۹۵

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه حسن آباد نماز پرصلابت جمعه اینهفته دهم اردیبهشت به امامت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقااستیری امام جمعه محترم فشافویه وباحضوراقشارمختلف مردم درمصلی امام خمینی این شهربرگزارشد.امام جمعه محترم دربخشی ازخطبه اول یادآورشدند:

بحث ما درباره منشأ انحرافات انسان، به­ خصوص انحرافات ناگهانی و چرخش‌های غیرمنتظره بود. در جلسه اول با استفاده از فرازهایی از خطبه شقشقیه توضیح دادیم که گاهی زیور و زینت‌های دنیا آن­چنان جلوه می‌کند و دل انسان را می‌رباید که حقایق و حتی تصمیمات قبلی خود را فراموش می‌کند، تغییر مسیر می‌دهد و در راه دیگری قدم می‌گذارد. در جلسه دوم هم گفتیم عامل دیگری که حضرت در خطبه­ های مختلف درباره آن سخن گفته­ اند، شیطان است. که به نمونه‌هایی که حضرت صریحا عامل انحراف و لغزش و خطا را شیطان معرفی می‌کند. اشاره داشتیم.

اماهیچ کدام از این‌دو (دنیا و شیطان) به تنهایی نمی‌توانند انسان را به کاری وادار کنند.  بلکه اصلی‌ترین عامل برای لغزش انسان، هوای نفس است

خطیب جمعه حسن آباددربخشی ازخطبه دوم هم بااشاره به روزکاروکارگریادآورشدند: اهمیت نقش کارگر در روند توسعه کشورها به گونه‏ای است که یک روز را در تقویم جهانی به خوداختصاص داده استاین روز، روز  تکریم از کار و کارگر در کشورها لقب گرفت اما در فرهنگ اسلام، هر روز روز کار و کارگر است. عظمتی که پیامبر اکرم برای کار و گارگر قائل شدند در یک روز و یک ماه و زمان خاص خلاصه نمی شود.  کار کارگر بنیان و اساس اقتصاد در یک کشور و یک جامعه است.

لازم به ذکراست به منسبت روز شوراها وهفته شهر وشهروند آقای سیدجواداشرفی ریاست محترم شورای شهرحسن آباد درمراسم نمازجمعه به ایرادسخن وارائه گزارش پرداختتند.

گزارش تصویری:

IMG_20160429_133242

DSC01005

DSC01004

DSC01007

DSC01006

DSC01009

DSC01021

DSC01017

(پایان)

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --