اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / اثرات تلاش وکار مضاعف در سال جهش تولید، باید در سفره مردم مشاهده شود وگرنه این تلاش بی فایده است

اثرات تلاش وکار مضاعف در سال جهش تولید، باید در سفره مردم مشاهده شود وگرنه این تلاش بی فایده است

رزمایش سراسری کمک مومنانه شیفت ایثار در شرکت سایپا پرس برگزار و ۲۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین کارگران کم بضاعت بخش کهریزک توزیع شد.

به گزارش دفترامام جمعه باقرشهروبه گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک،رزمایش سراسری کمک مؤمنانه جامعه کارگری وکارفرمایی بخش کهریزک همزمان باسراسرکشور باحضورحجت الاسلام والمسلمین  استیری امامجمعه باقرشهر،علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور،سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) امین بابایی بخشدارکهریزک درمجموعه سایپاپرس شهرستان ری (باقرشهر) برگزارشد.

دراین رزمایش که درقالب کمک مومنانه جامعه کارگری وکارفرمایی، تحت عنوان«شیفت ایثارکارگران ودست یاریگرکار فرمایان »اجراشدیکهزار و۵۰۰بسته معیشتی وبیش ازیکهزار بسته لوازم التحریرتهیه وبین خانواده های کارگران کم بضاعت توزیع میشود.

حجت الاسلام والمسلمین استیری امام ‌جمعه‌ باقرشهر در ابتدای این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ ۱۰برابر آن‌چه که کار انجام شده باید کار انجام شود لذا اگر ما در سال گذشته در جهت تولید گامی برداشتیم باید در سال جهش تولید ۱۰برابر شود اما اگر تلاش ۱۰برابر شد و اثرش در زندگی و سفره‌ی مردم دیده نشد این تلاش بی‌فایده بوده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: باتوجه به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن ما باید در مسائل اقتصادی خودمان را تجهیز و قدرتمند کنیم.
امام ‌جمعه‌ باقرشهر ادامه داد: قدرت خرید مردم پایین آمده است، مشکلاتی وجود دارد و ما باید تلاش و کوشش خود را چند برابر کنیم تا از بار این مشکلات کاسته شود.

امام جمعه محترم باقرشهر وکهریزک بابیان اینکه درشیفت ایثارفرد ازبهتری نسرمایه خودکه زمان است استفاده می‌کند تصریح کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله اول رزمایش کمک مومنانه به خوبی درمنطقه مابرگزارشد وانشاالله مرحله دوم بهترازقبل برگزار شود تابتوانیم دِین خود رادر برابرافراد ی که به سختی زندگی می‌کنند وبامشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند ، ادا کنیم.

توزیع۱۰۰هزار بسته معیشتی بین کارگران سراسرکشور

علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه طرح شیفت ایثار امروز در سراسر کشور اجرا می شود، اظهار کرد: در این طرح بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و با شعار «شیفت ایثار کارگران و دست یاریگر کارفرمایان» توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در این عمل خداپسندانه با ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی از ظرفیت کارگران و کارفرمایان استفاده شده است، افزود: کارفرمایان با مشارکت کارگرانی که وضعیت زندگی آنها در شرایط مطلوب است و چرخ تولیدشان می چرخد به یاری دیگر کارگران رفته و با تهیه بسته های معیشتی و لوازم التحریر به خانواده های کارگران نیازمند کمک می کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور تصریح کرد: امروز در بیش از دو هزار و ۵۰۰ کارخانه، مرکز تولید و شهرک صنعتی این اتفاق رقم می خورد و ۲۵۰ هزار نفرساعت کارگران در این طرح شرکت کرده اند.

رعیتی فرد در پایان با اشاره به ایثار و مجاهدت تولیدگران خاطرنشان کرد: همانگونه که مدافعان سلامت جهادگونه در بحث درمان بیماران تلاش می کنند، کارگران تولیدکننده نیز در خط مقدم تولید برای تامین نیاز مردم تلاش جهادی می کنند تا دغدغه های مردم را در بحث تولید و مصرف رفع کنند و درنتیجه این تلاش ها بود که در شرایط درگیری با کرونا در حوزه تامین اقلام مصرفی در کشور مشکلی پیش نیامد.

{تصاویر}

 IMG_20200805_225054_295 IMG_20200805_223556_806 IMG-20200804-WA0063 IMG-20200804-WA0075 IMG-20200804-WA0053 IMG_20200805_225119_213 IMG-20200804-WA0081

IMG_20200806_163445_432 {پایان}

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --