اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / جمعی از مسئولین اردوگاه فشافویه با امام جمعه حسن آباددیدارکردند

جمعی از مسئولین اردوگاه فشافویه با امام جمعه حسن آباددیدارکردند

به گزارش دفترامام جمعه حسن آباد ، مدیر و جمعی از مسئولین این اردوگاه با حجت الاسلام و المسلمین استیری امام جمعه حسن آباد دیدار کردند.

20170405_103417-768x432
محسن شمس زارع مدیر اردوگاه فشافویه ضمن تبریک سال جدید به تشریح عملکرد انجام شده اردوگاه در طول سال گذشته پرداخت و افزود : سازمان زندان ها از حداکثر ظرفیت خود برای اصلاح و تربیت و بازاجتماعی نمودن مددجویان استفاده می کند و با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری در سال جدید برای توسعه اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال با هماهنگی مراکز حمایتی همچون بنیاد تعاون زندانیان و انجمن حمایت از زندانیان اقدامات اساسی را در دستور کار خود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین استیری: ضمن تبریک به مناسبت سال جدید که منقش به کلام رهبر انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال گردیده است افزود: اگرچه بحث تولید و اشتغال در اردوگاه فشافویه با جدیدت در حال گسترش و افزایش روز افزون است اما توجه بر اشتغال محکومان بعد از خروج از زندان میتواند اصولی ترین راهبرد و هدف مورد بررسی در سال جدید باشد .
امام جمعه شهرستان حسن آباد خاطر نشان کرد: برای کاهش جمعیت کیفری باید تمام نهاد ها و ارگانها ، هم سو و هم جهت شده و با تعامل مناسب و اقدامات سازنده موجب پیشگیری از جرم انگاری ، درمان و در نهایت احیاء و اشتغال افراد آسیب دیده در جامعه شوند.
حجت الاسلام و المسلمین استیری با تاکید بر نزدیک شدن به انتخابات حضور گسترده مردم در این امر را اقتدار نظام اسلامی دانسته و افزود: اعتمادی به دشمن نیست همانطور که مقام معظم رهبری ، انقلاب اسلامی را انقلابی عقلایی خواندند و فرمودند : براساس عقل گرایی، باید گفت کسانی که معتقدند برای پیشرفت کشور باید به غرب پناه برد، عقل خود را باخته اند زیرا عقل می گوید باید از تجربه ها درس گرفت.

{پایان خبر}

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --