اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / تجلیل از پزشکان شهر حسن اباد

تجلیل از پزشکان شهر حسن اباد

طی مراسمی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر از پزشکان شهر حسن آباد تجلیل بعمل آمد

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی دفترامام جمعه حسن آباد ، به مناسبت یکم شهریور سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک طی مراسمی که در ساختمان شورای اسلامی شهر حسن آباد برگزار گردید از پزشکان شهر حسن آباد تقدیر بعمل آمد .

ابتدای این مراسم با تلاوت آیات چند از کلام ال… مجید آغاز و آقای سید جواد اشرفی نسب ریاست شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دولت و حاضرین در جلسه خیر مقدم عرض نمود و ضمن تبریک روز پزشک بیان داشته که پیشرفت علم پزشکی ایران اسلامی به نقطه ای رسیده که اگر پزشکان ایرانی در یکی از کشورهای اروپایی اعتصاب و یا سرکار نیایند سلامت آن کشور با مشکل مواجه خواهد شد و خدا را شکر می کنیم که در مملکت خودمان نیز پزشکان متعهد و با اخلاق داریم که صادقانه در جهت خدمت به مردم گام بر می دارند .

ایشان در پایان مطلب افزود : منطقه فشافویه و حسن آباد یک منطقه محروم است و جا دارد که جامعه پزشکی یک نگاه ویژه به این منطقه و مردم داشته باشند و اگر افرادی از لحاظ مالی مشکل داشته رضایت خداوند را در نظر گرفته و تا جایی که توان دارند خدمات مطلوب را به این قشر آسیب پذیر و دیگر مراجعه کنندگان ارائه نمایند .

سپس حضرت حجت الاسلام والمسلمین  استیری امام جمعه شهر حسن آباد ، ضمن تبریک هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی و با هنر روز پزشک را به پزشکان تبریک گفتند و بیان داشتند از خداوند بزرگ خواستارم که به همه ما توفیق عنایت فرمایند که بتوانیم در هر مسئولیت و مقامی که داریم در راه خدمت به مردم گام برداشته و در جهت حل مشکلات جامعه و مردم قدم  برداریم .

p-z-10

وی از شهرداری و شورای اسلامی شهر بدلیل برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کردند و در ادامه بیان داشتند که ما باید قدر ۲ نعمت ، یکی سلامتی و دیگری امنیت را بدانیم تا مورد غفلت قرار نگیریم .

ایشان در ادامه مطالبی را در خصوص اخلاق پزشکی بیان داشتند و فرمودند پزشکی نیز مثل بعضی از شغلها بسیار حساس می باشد که برای آن مراسم تحلیف بجا می آورد و متعهد می شوند که اخلاق پزشکی را رعایت نمایند .

در پایان نیزاشاره ای به منطقه فشافویه و شهر حسن آباد داشته که با توجه به محرومیت در خصوص  نداشتن امکانات و مراکز پزشکی کامل مسئولیت شما پزشکان را نیز بیشتر می کند و از پزشکان عزیز درخواست دارم در کارتان رضایت خداوند را در نظر گرفته و از هیچگونه خدمتی در توان شما می باشد دریغ ننماییدو برای همه شما عزیزان آرزوی موفیقت و سلامتی را از پیشگاه خداوند بزرگ خواستارم .

در ادامه مهندس آشتیانی مطالب را ایراد فرموده و ضمن تبریک هفته دولت ، روز پزشک را به پزشکان تبریک و بیان داشتند باعث افتخار ما است که علم پزشکی ما به جایی رسیده که در سطح جهان حرف برای گفتن داریم و از پزشکان ایرانی ما در جهان بهره می گیرند .

ایشان نیز در ادامه مطالب خود بیان داشتند که با توجه به محرومیت این منطقه و انتقال بیشتر معضلات شهری تهران همچون زندان و …امیدواریم مسئولین استان نگاه ویژه ای به این منطقه داشته و در جهت رفع محرومیت گام های استوارتری برداشته و توجه به اینکه شهرحسن آباد از داشتن بیمارستان محروم و مردم جهت انجام خدمات پزشکی مجبور به حضور در شهرهای همجوار می شوند این مشکل نیز با احداث بیمارستان که کلنگ احداث آن زده شده مرتفع گردد و امید داریم که همه کمک نمایند این پروژه تکمیل و با استقرار کادر پزشکی و لوازم پزشکی پیشرفته هموطنان عزیز خدمات پزشکی را در همین منطقه دریافت نمایند و شهرداری و شورای اسلامی نیز تمام و توان خود را جهت پیشبرد اهداف توسعه و پیشرفت شهر حسن آباد علی الخصوص در امر پزشکی و غیره … بکار خواهد بست .

در ادامه پزشکان حاضر در این مراسم نیز ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر بدلیل برگزاری این مراسم نقطه نظرات خود را مطرح نمودند . لازم بذکر است علاوه بر اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ، حضرت حجت الاسلام استیری امام جمعه شهر حسن آباد ، آقای خاکی سرپرست بخش فشافویه و جمعی از معتمدین نیز حضور داشتند .

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدیه از پزشکان تقدیر بعمل آمد .

phoca_thumb_m_p-z-3 phoca_thumb_m_p-z-9 phoca_thumb_m_p-z-12 phoca_thumb_m_p-z-13 phoca_thumb_m_p-z-16 phoca_thumb_m_p-z-18 phoca_thumb_m_p-z-20 picture-492

{پایان خبر}

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --