اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / جشن بزرگ «ایران جوان» در باقرشهر برگزار شد

جشن بزرگ «ایران جوان» در باقرشهر برگزار شد

جشن بزرگ «ایران جوان» به مناسبت دهه کرامت با حضور پرشور شهروندان باقرشهر و کهریزک و اهالی روستاهای تابعه در سالن فدک باقرشهر برگزار شد.

به گزارش دفتر امام جمعه باقر شهر وکهریزک وخبرگزاری فارس از ری، جشن بزرگ «ایران جوان» به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(ع) با حضور پرشور شهروندان شهرهای کهریزک و باقرشهر و روستاهای تابعه در سالن ورزشی فدک باقرشهر برگزار شد.

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و مفرح مانند اجرای سرود، نمایش، مسابقه، مولودی خوانی، نقاشی کودکان و غیره همراه بود و با قید قرعه کشی به تعدادی از حاضران جوایز نفیسی اهدا شد.و همچنین از حافظین قرآن کریم و خانواده های ۴ فرزندی ۵ فرزندی تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالعلی  استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، هادی بادلی بخشدار کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک، معینی رئیس شورای بخش کهریزک و سایر مسؤولان محلی همراه با شهروندان در این جشن بزرگ حضور داشتند.

برپایی نمایشگاه «گوهر کرامت» در حوزه کارآفرینی در حاشیه جشن بزرگ ایران جوان از دیگر برنامه های این مراسم بود که محصولات تولیدی و صنایع دستی در غرفه های این نمایشگاه ارائه شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --