اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / در ایام هفته دولت قبور مطهرشهیدان رجایی و باهنر کلباران شد

در ایام هفته دولت قبور مطهرشهیدان رجایی و باهنر کلباران شد

 در ایام هفته دولت قبور مطهرشهیدان رجایی و باهنر کلباران شد 

به گزارش دفتر امام جمعه باقرشهر و کهریزک وروابط عمومی بخشداری کهریزک ، قبور مطهر شهید رجایی و باهنر گلباران وعطر افشانی شد این مراسم که با حضوراستاندار استان تهران،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا استیری امام جمعه باقرشهر وکهریزک،فرماندارشهرتان ری و مسئولین استانی و شهرستانیبرگزار شد  ،مهندس محسن منصوری استاندار تهران طی سخنانی بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر در کنار شخصیت فردی در مدیریت خود ثابت کردند که طول مدیریت مهم نیست بلکه کیفیت آن ماندگاری دارد.

استاندار تهران ادامه داد: دولت این عزیزان باید تحلیل شده تا جزئیات آن در بالاترین سطوح مدیریتی دنیا تدریس شود.

منصوری تاکید داشت: اما این ماندگاری در مدت مدیریت کوتاه اتفاقی نبوده و راز این ماندگاری ایستادن بر مبانی، اصول و اخلاص است یعنی کار برای خدا.

وی افزود: تجربه کار خالصانه در این سال‌ها حاج قاسم است که در طول زندگی از دوربین فراری بود اما ماندگار شد، با اینکه شاید یک مصاحبه هم نداشت.

استاندار تهران گفت: اسوه کار خالصانه در عالی درجه حضرت علی(ع) است، آنجا که حضرت علی(ع) در دل شب نیاز مستضعفین را در می‌باید کدام رسانه در حال ثبت است؟

محسن منصوری اظهار داشت: مسئول در کشور ما نباید اهل مماشات و تعارف باشد و بر سر مسائل مردم معامله کند.

استاندار تهران تصریح کرد: مسئول می‌بایست نفع عموم مردم را باید به انتفاع خواص ترجیح دهد که جنس شهیدان رجایی و باهنر اینگونه بوده و شیوه حکومت علوی است.

وی افزود: اوج دلبستگی این شهیدان در تصاویر ثبت شده خضوع و خشوعی است که در حضور حضرت امام(ره) داشتند و ولایت فقیه را پیشوای خود می‌دانستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در چند دهه گذشته یکی از شاخص‌های موفقیت دولت دلدادگی به ولایت فقیه بوده است.

منصوری مطرح نمود: تجربه ثابت کرده هر کسی خط ولایت را شناسایی کرده و ایستاده، فردی اثر گذار شده و دولتی کارآمد داشته است.

وی تاکید داشت: این شهیدان نشان دادند باید در نظام اهل تکلیف باشیم نه اینکه برای نظام تعیین و تکلیف کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد: شأن دولت برای مردم شأن نوکری و شأن مردم پشتیبانی است.

منصوری بیان داشت: به گفته حضرت امام(ره) مردم باید پشتیبان دولت باشند که در صورت نبود این حمایت دولت قطعا شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: آداب کشورداری را می‌بایست از این شهیدان بزرگوار یاد گرفت که ساده زیست بوده و حتی با خودروی شخصی رفت و آمد می‌کردند.

منصوری گفت: حضور آیت الله رییسی گشایشی در کار ایجاد کرده و دیدارهای چهره به چهره ایشان با مردم خط و مشی اشتباه فاصله‌گیری مسئولین از مردم را کنار زد.

وی در پایان اظهار داشت: مسیر کشور روبه جلو و توأم با عدالت است که حضور دولت سیزدهم به این فرایند سرعت می‌دهد.

انتهای پیام/*

 

 

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --