اخبار ویژه
خانه / اسلایدر صفحه اول / دیدار بخشدار جدید کهریزک با امام جمعه باقرشهر وکهریزک

دیدار بخشدار جدید کهریزک با امام جمعه باقرشهر وکهریزک

به گزارش دفتر امام جمعه باقرشهر، وکهریزک ،و روابط عمومی بخشداری ،آقای بادلی  بخشدار جدید کهریزک با امام جمعه باقرشهر وکهریزک دیدار کرد

روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ قبل از برگزاری نماز جمعه آقای هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک با حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در دفتر امام جمعه محترم دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالعلی استیری امام جمعه محترم باقر شهر و کهریزک ضمن تبریک به سرپرست بخشداری، به مشکلات و معضلات بخش کهریزک اعم از وجود آرادکوه و تبعات همسایگی آن، حضور اتباع خارجی در منطقه و افزایش جمعیت آن‌ها، بلاتکلیفی بیمارستان هاشمی‌نژاد ، وجود بهشت زهرادر منطقه و موارد دیگر اشاره نمود.

ایشان افزود: مسئولان منطقه می‌بایستی همچون گذشته در راستای هدفی واحد که گشایش امور مردم است تعاملات بین دستگاهی را داشته و تلاش کنند در جهت تحقق مطالبات به حق مردم گام بردارند.

 

هادی بادلی سرپرست محترم بخشداری کهریزک نیز در این دیدار گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی مجالی برای اختلاف بین مسئولان و دستگاه‌های مختلف نیست و مدیران با هر طیف سلیقه زیر بیرق جمهوری اسلامی و با راهنمایی و استفاده از منویات مقام معظم رهبری که چراغ هدایت امت اسلامی است، کار را پیش می‌برند.

وی اظهار داشت: امام جمعه در منطقه نقشی پدرانه داشته و در برخی موارد که ناهماهنگی‌ها موجب اختلال در کار شده است می‌توانند با ورود اثربخش امور را تسهیل بخشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --