اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / مراسم وفات حضرت معصومه(س)دردفترامام جمعه حسن آبادبرگزارشد

مراسم وفات حضرت معصومه(س)دردفترامام جمعه حسن آبادبرگزارشد

مراسم سوگواری ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در دفترامام جمعه حسن آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه حسن آباد، به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مراسم سوگواری در روز دوشنبه بیستم دیماه دهوربیع الثانی وفات حضرت معصومه سلام الله علیها دردفترامام جمعه وبا سخنرانی سرکارخانم ظفراستادحوزه دردفترامام جمعه حسن آباد باحضورخواهران عزاداربرگزارشد .

images

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، که القاب ایشان طاهره، حمیده، رضیه، محدثه و عابده می باشد، در اول ذی القعده سال ۱۷۳ هجری قمری در مدینه منوره متولد و در دهم ربیع الثانی سال ۲۰۱ هجری قمری در قم وفات نمودند.

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مظهر فضایل و مقامات معنوی می باشد و روایات معصومین علیهم السلام فضیلت ها و مقامات بلندی را به آن حضرت نسبت می دهد .امام جعفر صادق علیه السلام در این باره می فرمایند: آگاه باشید که برای خدا حرمی است و آن مکه است؛ و برای پیامبر خدا(ص) حرمی است و آن مدینه است و برای امیرالمومنین(ع) حرمی است و آن کوفه است. بدانید که حرم من و فرزندانم بعد از من، قم است. آگاه باشید که قم، کوفه کوچک ماست، بدانید بهشت هشت دروازه دارد که سه تای آن ها به سوی قم است.بانویی از فرزندان من به نام فاطمه، دختر موسی بن جعفر (ع)، در آن جا رحلت می کند که با شفاعت او، همه شیعیان ما وارد بهشت می شوند.

images

{پایان}

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --