اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بخش فشافویه افتتاح شد

کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بخش فشافویه افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه حسن آباد فشافویه، طی مراسمی که پیش از ظهر چهارشنبه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه حسن آباد، مهندس محمد صالح ضیایی بخشدار فشافویه، محمودی قایم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران، سیدکاظم آشتیانی شهردار حسن آباد، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، دهیاران و تعدادی از روسای ادارات بخش فشافویه کمیته امداد حضرت امام در بخش فشفاویه افتتاح و حمید آرونی به عنوان رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بخش فشافویه معرفی شد.

8912

حجت الاسلام و المسلمین استیری امام جمعه حسن آباد در این مراسم با اشاره به احادیث و روایات قرآنی در کمک به نیازمندان از افتتاح اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در بخش فشافویه قدردانی کرد و افزود: متاسفانه بخش فشافویه با وجود فاصله کم با پایتخت  کشور و توانمندی های بسیار بالای اقتصادی و خدماتی، دارای محرومان و نیازمندانی است که بایستی به آنها رسیدگی جدی شود.
حجت الاسلام استیری تقارن افتتاح این اداره با ایام سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(رع) را به فال نیک گرفت و افزود: دغدغه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره رسیدگی به طبقه ضعیف و محروم جامعه بوده و مدیران دستگاههای اجرایی باید این توصیه را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند.
بخشدار فشافویه نیز در این آیین با اشاره به اینکه نهاد کمیته امداد امام (ره) از یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است گفت: بر اساس آمار، تعداد ۵۰۰ خانواده در بخش فشافویه تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند.
مهندس ضیایی با اشاره به حذف بعد مسافت در مراجعه مددجویان به نهادهای کمیته امداد در بخش های مجاور، بر ارایه خدمات مطلوب و رسیدگی به مستمندان بخش فشافویه از سوی ادارات بخش تاکید کرد.
حمید آرونی، رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بخش فشافویه پیش از این در شهرستان های پیشوا و ورامین خدمت کرده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --