اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / گزارش تصویری برگزاری نمازعیدسعیدفطردرحسن آبادفشافویه

گزارش تصویری برگزاری نمازعیدسعیدفطردرحسن آبادفشافویه

به گزارش دفترامام جمعه حسن آباد نماز باشکوه عید سعید فطر نم به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالعلی استیری “امام جمعه محترم حسن آباد”در زمین چمن شهرداری حسن آبادبرگزارشد.

امام جمعه وخطیب نمازعیدسعیدفطردرخطبه اول بااشاره به دستاوردهای ماه مبارک رمضان فرمودند:ماه مبارک رمضان دستاوردهای فراوانی ازجمله صله‌رحم، خدمت به مردم، تمسک به قرآن و عترت، حضور در مساجد و نمازجمعه، احیا شب‎های قدر، اقامه نماز جماعت و جمعه، انس با قرآن، تلاوت قرآن داشته است که همه این‌ها از دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان بوده است.در ماه مبارک رمصان تمام اعضا و جوارح در کنترل بوده است؛ چشم، گوش، زبان و دست در کنترل بوده از لقمه حرام پرهیز شده، حلال و حرام رعایت شده این‌ها سرمایه‌های معنوی ماه مبارک رمضان است.

اگر باور داشته باشیم خدا مراقب و مواظب ماست و حاضر و ناظر است ویقین کنیم در محضر خدا هستیم و خداوند متعال از اعمال ما آگاهی دارد وهمچنین عزم و تصمیم بر استمرار عمل داشته باشیم،میتوانیم ازدستاوردهای ماه رمضان صیانت کنیم.

ایشان درخطبه دوم هم ضمن تشکرازحضور اهالی حسن آباد درراهپیمایی روزجهانی قدس به دودرس از عید سعید اشاره کردند وگفتند:وحدت واتحادیکی ازدرسهای این اجتماع عظیم است لذا باید به خود بیاییم که اگر در دل‌هاى ما،انگیزه‌هاى اختلاف و نفاق و دوگانگى وجود دارد، آن‌ها را هرچه مى‌توانیم، ضعیف کنیم، در دل خودمان آن‌ها را سرکوب کنیم.اگردر دنیاى اسلام اتّحاد تأمین شود و دل به‌سوى خدا گرایش داشته باشدعزّت مردم هم تأمین خواهد شد.

درس دوم هم توجه به حل مشکلات جامعه است.مستحضر هستیدما امروز دچار مشکل هستیم و نمی‌شود این مشکلات را نادیده گرفت. افزایش قیمت‌ها، اشتغال و بیکاری  مهم است. از حاشیه سازی بایدپرهیز کرد و بایدمشکلات مردم را برطرف کرد. متمرکز کردن همه توان برای رفع مشکلات توقع مردم از مسئولین است.

گزارش تصویری:

 IMG_8397IMG_8401IMG_8416IMG_8415IMG_8417IMG_8427IMG_8418IMG_8428IMG_8431IMG_8403

 {پایان}

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --