اخبار ویژه
خانه / اخبار ویژه / برگزاری مراسم گرامیداشت نه دی درمصلای شهر حسن آبادفشافویه

برگزاری مراسم گرامیداشت نه دی درمصلای شهر حسن آبادفشافویه

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه حسن آباد فشافویه مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور حجت السلام و المسلمین استیری امام جمعه حسن آباد، مهندس ضیائی بخشدار فشافویه و دیگر مسئولین شهر و بخش، بسیجیان، مردم شهید پرور در مصلا شهرحسن آباد برگزار شد.

در این مراسم که قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته حسن آباد برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سمیعی، مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله(ره) با گرامیداشت روز نهم دی به تبیین این روز پرداخت.
وی بصیرت شناسی را از جمله دستاورهای ایام انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوابهای زیادی دیده اند که الحمدلله با هوشمندی مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم، این توطیه ها، یکی پس از دیگری خنثی می شود.
حجت الاسلام سمیعی با اشاره به برخی از آیات قرآن در خصوص گرامیداشت ایام الله افزود: روزهای خوب و مهم باید بارها برای مردم و جامعه گفته و گوشزد شود.
مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله (ره) ریشه همه مشکلات جامعه را « حب دنیا» برشمرد و گفت: باید با جهاد در راه حق و جهاد اکبر، با این مساله برخورد کرد.
در این مراسم که به همت حوزه ۴۵۹ شیخ کلینی (حسن آباد)  برگزار شد، بیانیه ای در خصوص گرامیداشت حماسه ۹دی و برخورد با دشمنان نظام و انقلاب و بصیرت و هوشیاری بیشتر مردم قرائت شد و با تکبیر حضار به تایید رسید.

8788

{پایان}

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

-- بارگیری کد امنیتی --